Taupus internetinės parduotuvės kūrimas (2 dalis)

Pamiršau paminėti, kad aprašant prekes ir kategorijas reikia nepamiršti ir privalumų.

Kokių privalumų? Ogi tokių, kaip prekės gamintojo patikimumas, pačios prekės išskirtinumai, jūsų, kaip elekroninės parduotuvės valdytojo patikimumas ar iškirtinumas.

„Kas pasikeis jei aš pirksiu šia prekę“ ir „kas pasikeis jei aš priksiu prekę pas Jus“ – atsakykite į šiuos du klausimus ir jūsų sėkmė bus garantuota.

Beje, nebijokite būti drąsūs. Bailių strategija – kelias žemyn. Tik nepamirškite, kad drąsa neturi būti suvokiama kaip nepagarba elektroninės parduotuvės klientui. Jo buvimas jūsų e-parduotuvėje gali būti užbaigtas vienu mygtuko paspaudimu.

Turint kategorijų ir prekių aprašymus, reikia susikoncentruoti ant anksčiau minėtų apie mus ir kontaktų puslapių.

Skiltyje apie mus galite rašyti apie savo verslą, patirtį. Jei tokios neturite – apie ambicijas, ar įdėją, paskatinusią jus pradėti elektroninę prekybą. Patikimo prideda juridinio ar privataus asmens paminėjimas. Aišku, jei jau naudosite savo vardą ir pavardę – atitinkamai pasiruoškite: jokių apygirčio nuotraukų „feisbuke“ ar panašių išdaigų.

Dar skiltyje apie mus patartina suminėti privalumus – kas, kur kaip ir kodėl. Ar jūs pigesni ar greitesni ar kokybiškesni. Pasirinkite du. Trys – neįtikinama.

Jei galite, rekomentuoju paminėti atstovaujamus prekės ženklus ar sąsdajas su žinomasi verslais. Jie jūsų internetinei parduotuvei pridės patikimumo ir saugumo.

Kontaktų skiltyje būtinai turite nurodyti elektroninio pašto adresą, telefoną (mobilusis šiais laikas irgi pilanai tinka) ir adresą. Internetinė parduotuvė turi turėti kuo didesnes sąsajas su realiu pasauliu. O slaptos viltys, kad pirks neklausinėję – tegul lieka uždarytos svajonių skrynioje…