Ekonomiškos internetinės paruotuvės kūrimas (1 dalis)

Turite paprastą dizainą ir šaunų logotipą. Sekantis žingsnis turėtų būti kategorijų bei prekių aprašymai. Kuriamos elektroninės parduotuvės kategorijų aprašymus siūlau daryti patiems, nes geriau pažinodami prekę – galėsite tinkamiau pakonsultuoti, o tuo pačiu ir padidinti tos prekės įsigyjimo šansus, o gerai ir tinkamai parašytas kategorijos tekstas, nemažai pasitarnaus ir optimizavimo paieškos sistemoms pasisekimui. Tekste rašykite apie tai, ką lankytojas ras konkrečioje kategorijoje, ką sugebės surasti ar kur turėtų paspausti ir nueiti, jei nori ne tokios prekės.

Prekių aprašymuose siūlau naudoti dvejopą strategiją:

  • Šabloniški prekių aparašymai + originalūs prekių aprašymai.
  • Į šablonus galite sudėti standartinius prekių parametrus. Ar tai būtų svoris, matmenys ar kiti dalykai.
  • Kaina, be abejo, turėtų būti užrašyta atskirai, kaip beje ir nuolaida.
  • Bet be šabloniškų ir, dažniausiai, kopijuotų aprašymų nepamirškite pridėti ir unikalaus turinio. Tai tikras saldainis paieškos sistemoms, o tuo pačiu ir katalizatorius jūsų elektroninės parduotuvės lankomumui.
  • Unikalus tekstas – toks tekstas kuris padarius „copy-paste“ yra nerandamas google (arba randamas tik jūsų svetainėje). Nepabijokite rašyti įžvalgas „nuo savęs“, tokiu būdų jus išsiskirsite iš masės (juk elekroninės parduotuvė juk sukurta šabloniška ir be superinio dizaino) ir sugebėsite save parodyti kaip savo srities specialistą. Juk tik tas kuris, moka sudėtingus dalykus paaiškinti paprastais žodžiais, gali būti pripažintas žinovu.
  • Be katagorijų bei prekių aprašymų nepamirškite ir labai svarbių puslapių: apie mus, kontaktai, pristatymas, gražinimas.